کد خبر : 1359
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲
-
316 بازدید

سید رسول هاتفی زاده:

پیاده روهای بهارستان در تسخیر نمایشگاه داران اتومبیل

پیاده روهای بهارستان در تسخیر نمایشگاه داران اتومبیل
پیاده رو عمومی یا پارکینگ رایگان خصوصی..؟

پیاده‌روهای شهر بهارستان که مدت زیادی است‌ به پارکینگ‌های رایگان، شبانه‌روزی و محلی برای نمایش اتومیبل‌های فروشی تبدیل شده است و موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است.
و به همین دلیل با توجه به اینکه ماشین‌ها در پیاده‌روها قرار دارند و جایی برای سوزن انداختن نیست، عابرین برای عبور و مرور مجبور میشوند از داخل خیابان رفت و آمد داشته باشند.

به گزارش بهارستان سلام به نقل از کانال ایتا بهارستان پرس مهندس کریمی مسئول اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بهارستان در گفتگو با خبرنگار رسانه خبری بهارستان تیتر افزود: در راستای تبصره‌ی ۱، بند ۲، ماده‌ی ۵۵ قانون شهرداری‌ها در خصوص رفع سد معبر در معابر عمومی، تذکرات لازم به نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر داده شده تا در اسرع وقت کلیه‌ی خودروها از معابر عمومی جمع‌آوری کنند ولی با اتمام این مهلت ،در این خصوص همکاری‌های لازم صورت نگرفته است.

وی افزود : بر اساس قانون، پارک خودرو در داخل پیاده‌رو و حریم گذرگاه عابر پیاده هم ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد. وی تصریح کرد : در خصوص رسیدگی به تخلفات ، بزودی با همکاری پلیس راهور و کلانتری ۲۲ در راستای اجرای قانون، برخورد لازم با جریمه یا انتقال خودرو به پارکینگ بنابر مقررات صورت خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.