کد خبر : 1695
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲
-
127 بازدید

سید رسول هاتفی زاده:

در بیست‌ و‌ ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان

کسب رتبه برتر اداره کل استاندارد استان اصفهان

کسب رتبه برتر اداره کل استاندارد استان اصفهان
اداره کل استاندارد استان اصفهان موفق شد در گروه عمومی، امنیتی و قضایی 26 مین جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب نماید.

به گزارش بهارستان سلام بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان به ‌منظور تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان با حضور دکتر منصوری، معاون اجرائی رئیس‌جمهور و دکتر مرتضوی استاندار اصفهان و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، روز سه شنبه ۵ دی در تالار ابن‌سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

براساس ارزیابی‌های انجام شده در این جشنواره، اداره کل استاندارد استان اصفهان موفق شد در گروه عمومی، امنیتی و قضایی رتبه برتر را کسب نماید.

سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی هر ساله به استناد مواد ۸۱ و ۸۳ قانون مدیریت خدمات کشوری در دو بخش عمومی و اختصاصی در همه استان‌های کشور برگزار می‌شود و همین امر فرصت خوبی برای ارزیابی فرآیندهای ارائه خدمت توسط دستگاههای اجرایی می‌باشد.

مهدی هادی گفت: کسب رتبه برتر توسط این اداره کل دستاورد برنامه‌ریزی، تلاش و همت همه کارکنان می‌باشد و اینجانب به نوبه خود از یکایک  آنها  تشکر و قدردانی نمایم.

دبیر شورای استاندارد استان تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «مهار تورم و رشد تولید» مزین شده است این اداره کل تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ضمن تسهیل در امر افزایش تولید با کیفیت، وظایف قانونی و نظارتی خود را به نحو احسن انجام دهد.

در پایان این مراسم علاوه بر اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره به سرپرست اداره کل استاندارد استان اصفهان، از آقای مجتبی مستاجران و خانم منیره عدالتی به عنوان کارمندان برگزیده تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است اداره کل استاندارد استان اصفهان تنها اداره کل مستقر در خارج از شهر اصفهان است که در ورودی شهر جدید بهارستان قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.