کد خبر : 1422
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲
-
303 بازدید

سید رسول هاتفی زاده:

گلایه های فرهنگی از شبانی شهردار بهارستان به بهانه:

برگزاری جشن هفده ربیع در کنار دیوارنگاره ماه محرم !!!

برگزاری جشن هفده ربیع در کنار دیوارنگاره ماه محرم !!!

شب گذشته در حالی جشن میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم و صادق آل محمد علیه السلام در میدان ولی عصر بهارستان برگزار گردید که هنوز دیوارنگاره این میدان رنگ و بوی محرم می دهد.

شب گذشته در حالی جشن میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم و صادق آل محمد علیه السلام در میدان ولی عصر بهارستان برگزار گردید که هنوز دیوارنگاره این میدان رنگ و بوی محرم می دهد. دیوار نگاره ای که در تمام طول ماه محرم و تا نزدیکی اربعین مربوط به برنامه سلام فرمانده ای بود که در اردیبهشت ماه برگزار شده بود و نزدیک اربعین امام حسین علیه السلام تعویض شد و گویا روابط عمومی شهرداری بهارستان به این زودی ها قصد تعویض آن را ندارد. گفتنی است این رویه در دو سال گذشته بارها و بارها تکرار شده است.

بهارستان سلام تا کنون چندین بار بصورت خصوصی در ارتباط با اوضاع نابسامان شهر در مناسبت های ملی و مذهبی به شبانی شهردار بهارستان گلایه نموده و از ایشان خواسته فردی با انگیزه و دلسوز برای امور فرهنگی شهرداری منصوب نماید و هر بار با پاسخ نداشتن نیروی مناسب و قول پیگیری جذب نیروی متخصص روبرو شده است تا بالاخره مدتی قبل حجت السلام مهروی پور عضو و رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به عنوان مشاور فرهنگی شهردار انتخاب گردید، ولی متاسفانه باز هم تغییر محسوسی در فعالیت های فرهنگی شهرداری دیده نشد.

گلایه های فرهنگی از دکتر شبانی شهردار جوان و انقلابی بهارستان کم نیست و در جای خود به آن ها خواهیم پرداخت. گلایه هایی همچون:
– تعطیلی یکساله خانه های فرهنگ شهرداری و غیرفعال بودن آن ها بعد از بازگشایی. به راستی عملکرد خانه های فرهنگ در تابستانی که گذشت چه بود؟!
– عدم توجه به فضاسازی شهری در مناسبت های ملی و مذهبی که بارها موضوع انتقاد بسیاری از دلسوزان شهر بوده است.
– عدم توجه به بنرها و بیلبوردها از تابلو آفتاب سوخته زیرگذر بهارستان گرفته تا دیوارنگاره میدان ولیعصر و…
– عدم برگزاری نماز جماعت در شهرداری از حدود ۱۸ ماه پیش تا کنون
و…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.