کد خبر : 1607
تاریخ انتشار : یکشنبه ۰۲ مهر ۱۴۰۲
-
213 بازدید

مرضیه جدیدی:

صدور، تمدید و ابطال بیش از ۵۰۰ پروانه استاندارد در کمیته علائم استان اصفهان

صدور، تمدید و ابطال بیش از ۵۰۰ پروانه استاندارد در کمیته علائم استان اصفهان

به گزارش بهارستان سلام، علی مالکی سرپرست اداره کل از صدور، تمدید و ابطال بیش از ۵۰۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد. به این منظور در سال جاری ۸ کمیته علائم در اداره کل استاندارد استان تشکیل شده و پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت

به گزارش بهارستان سلام، علی مالکی سرپرست اداره کل از صدور، تمدید و ابطال بیش از ۵۰۰ پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ در این استان خبر داد. به این منظور در سال جاری ۸ کمیته علائم در اداره کل استاندارد استان تشکیل شده و پرونده واحدهای متقاضی کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف از جمله شیمیایی، غذائی، بهداشتی و آرایشی و حلال، ساختمانی و معدنی، برق و الکترونیک، مکانیک و فلزشناسی بررسی و در مورد آنها تصمیم‌گیری شده است.
مالکی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد از جمله تکالیف قانونی برای حصول اطمینان از رعایت الزامات استاندارد، استمرار کنترل کیفیت محصولات در واحد‌های تولیدی تحت پوشش استان اصفهان و ترغیب این واحد‌ها به ارتقاء کیفیت محصولات تولید شده براساس معیار‌های اعلامی سازمان ملی استاندارد در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد است.
مالکی اظهار داشت این اداره کل با تمام توان در راستای تحقق اهداف سازمانی گام برداشته و ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات جهت حمایت از تولید با کیفیت، پرونده واحدهای تولیدی متقاضی پروانه استاندارد را در کمترین زمان ممکن بررسی و اقدامات قانونی لازم را تا صدور پروانه انجام خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.